12 medlemmer fra Hammel løb og motion har være en tur i Hannover 25-27 marts Vi havde en rigtig hyggelig tur, hvor alle kom godt igennem halvmarathon og marathon. Med god støtte fra 2 super hepper. Det blev fejret med øl og winerschnitzel
Søndag d. 19. februar løb en lille flok Hammel løbere Sevillia Marathon, med stærk opbakning fra de medbragte heppere. Sevilla Marathon er en af Europas fladeste ruter, og går gennem en stor del af Sevilla. Det var næsten i perfekt løbevejr, og alle HGF’ere...
Otte HGF løber, gennemførte søndag Dr. Nielsen vinterløb i Vejle, i storm og regn. Det var igen i år et hygge løb, med fælles morgenmad inden starten, for alle deltagerne. Løbet blev gennemført i kraftig blæst fra vest, som senere blev til kraftig blæst/storm, med...