12 medlemmer fra Hammel løb og motion har være en tur i Hannover 25-27 marts
Vi havde en rigtig hyggelig tur, hvor alle kom godt igennem halvmarathon og marathon. Med god støtte fra 2 super hepper
.
.Det blev fejret med øl og winerschnitzel

.